tootia tootia .

tootia

آرايش چشم براي يك مراسم يا قرار ملاقات رسمي

آرايش چشم براي يك مراسم يا قرار ملاقات رسمي



آرايش چشم

آرايش چشم براي يك مراسم يا قرار ملاقات رسمي‎

 

وقتي يك قرار كاري داريد يا مي خواهيد به يك مراسم رسمي برويد، چهره شما به اندازه تخصص و زيركيتان مهم است. آرايش نداشتن اصلا هوشمندانه نيست اما داشتن آرايش بيش از حد و غير رسمي نيز ممكن است به حرفه شما لطمه وارد كند. بنابراين بد نيست بدانيد كه چطور مي توانيد براي يك قرار رسمي طوري آرايش كنيد كه ذكاوت شما بيش از پيش به چشم بيايد.

 

براي يك آرايش چشم رسمي شما به موارد زير نياز خواهيد داشت : 

آرايش پاك كن

پرايمير براي چشم

كانسيلر

خط چشم

چند براش يا قلم آرايشي

سايه چشم

ريمل

مداد ابرو

 

مرحله اول : 

اولين قدم براي يك آرايش چشم رسمي اينست كه پوست را براي آرايش آماده كنيد. با توجه به نوع پوستي كه داريد از يك آرايش پاك كن استفاده كنيد تا هيچ آلودگي يا آرايشي از پيش روي صورتتان باقي نمانده باشد. تمركز در اين آرايش بيشتر روي چشمان شماست. حتما به خوبي آنها را تميز كنيد تا خدشه اي به آرايشتان وارد نكند. براي اين كار مي توانيد از دستمال مرطوب نيز استفاده كنيد.

 

مرحله دوم : 

پس از پاك كردن صورت وقت آن مي رسد كه آن را مرطوب كنيد. پوست خشك باعث مي شود آرايش غيرطبيعي به نظر برسد و يا روي پوست به خوبي ننشيند.

 

مرحله سوم : 

نحوه آرايش چشم

 

 از پرايمير چشم براي اطراف چشمانتان استفاده كنيد تا باعث شود آرايش چشم رسمي مدت زمان بيشتري بماند. اگر پرايمير چشم نداريد مي توانيد از كانسيلر استفاده كنيد. حتما دقت كنيد كه با توجه به نوع پوستتان محصول را انتخاب كنيد.

 

مرحله چهارم : 

آرايش چشم

 

حالا نوبت به آرايش چشمان مي رسد. از يك سايه چشم نقره اي براي پشت چشم استفاده كنيد. بهتر است اين رنگ خيلي تيره نباشد. سايه چشم روشن باعث مي شود چشمانتان بازتر و سرحال تر به نظر برسند.

 

مرحله پنجم :

نحوه آرايش چشم

 

يك سايه چشم به رنگ قهوه اي بيرنگ و مات انتخاب كنيد و با استفاده از يك قلم پر مو آن را بالاي پلك بزنيد. اين كار به چشمانتان عمق بيشتري مي دهد و آرايش چشم رسمي زيبايي خواهيد داشت.

 

مرحله ششم :

آرايش چشم

 

از همان قلم پر مو استفاده كنيد و همان رنگ قهوه اي را اين بار به پلك پايين چشم بزنيد تا چشمانتان كمي آرايش تيره به خود بگيرد.

 

مرحله هفتم :

نحوه آرايش چشم

 

با استفاده از خط چشم يك خط باريك روي خط مژه هايتان بكشيد. براي اينكار مي توانيد از براش هاي زاويه دار استفاده كنيد تا نتيجه بهتر و تميزتري براي داشتن آرايش چشم رسمي بگيريد.

 

مرحله هشتم :

آرايش چشم

 

با استفاده از مداد ابرو داخل ابروها را مداد بكشيد ولي سعي كنيد ابروهايتان خيلي تيره نشود. با يك قلم آرايشي روي ابروها بكشيد، تا يكدست و محو شود.

 

مرحله نهم :

نحوه آرايش چشم

 

در انتها نوبت به ريمل زدن مي رسد، مژه هاي بالا و پايين را ريمل بزنيد. حال كه آرايش چشم رسمي تكميل شده است فقط كافيست كمي به صورتتان پودر بزنيد و يك رژ لب ساده در رنگ صورتي و براق انتخاب كنيد، رنگي كه طبيعي باشد را براي رژ لبتان انتخاب كنيد. در نهايت كمي رژگونه كمرنگ صورتي نيز به گونه هايتان بزنيد تا صورتتان شاداب تر شود. با اين چهره كاملا براي يك تجارت مهم و قرار ملاقات كاري آماده هستيد.


برچسب: آرايش چشم، آرايش پاك كن، خط چشم، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۰:۴۱ توسط:nima موضوع: