tootia tootia .

tootia

بررسي موس گيمينگ هاي حرفه اي

يك موس گيمينگ حرفه اي و زيبا

 

ROG Gladius II  يك موس زيبا و منحصر به فرد از شركت ايسوس است و البته از قيمت بالايي برخوردار است. اين موس به كليدهاي جداشدني، يك غلتانك فشاري، سيستم نورپردازي RGB و ضامن حساس به فشار مجهز شده است به همين دليل مي تواند هرآنچه را كه شما به عنوان يك گيمر حرفه‌اي مي خواهيد در اختيارتان قرار دهد. گلاديوس ۲ برخلاف بعضي از ماوس هاي هم قيمت موجود در بازار فاقد وزنه‌هاي جداشدني است اما مي‌تواند كاربرد راحت و دقيقي را ارائه كند. 

دقت سنسور: ۱۲۰۰۰ dpi

مشخصات: داراي شتاب ۵۰ G، نرخ سرعت واكنش دهي ۱۰۰۰Hz يو اس بي، كليدهاي جداشدني، شاسي‌هاي امرن (Omron) و نورپردازي RGB

مزايا: تجربه استفاده بسيار خوب، طراحي منحصر بفرد

معايب: قيمت گران، ويژگي‌هاي محدود

 

با 10 ماوس از برترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

 

 

اگر خواهان بدست آوردن مقام‌هاي بالا در مسابقات بازي‌هاي رايانه‌اي هستيد، بهترين ياور شما ماوس Rival 500 از شركت Steel Series است. اين شركت دانماركي با توجه به سابقه به مراتب كمتري نسبت به دو شركت ريزر و لاجيتك، توانسته است كه با ارائه محصولات گيمينگ درخور توجه، خود را به عنوان يكي از بهترين توليد كنندگان اين محصولات معرفي كند.

 

 

در مسابقات علاوه بر مهارت كافي، سرعت عمل و دقت نيز نقشي كليدي را در موفقيت بازيكنان ايفا مي‌كند. ماوس Rival 500 با استفاده از سنسور مدرن PMW 3360 از شركت Pixart سرعت پاسخگويي و حساسيت بالاي DPI 16000 را براي بازيكنان به ارمغان مي‌آورد؛ علاوه بر سرعت خارق العاده، طراحي ارگونوميك و بسيار راحت Rival 500 و وجود 14 كليد قابل برنامه‌ريزي –كه توانايي اجراي فرمان‌هاي تركيبي را هم دارند- اين ماوس 350 هزار توماني به يكي از بهترين‌ها براي استفاده در مسابقات بازي‌هاي رايانه‌اي تبديل شده است. شركت‌هاي بازي‌سازي بزرگ همچون بستدا و بيليزارد هم براي انجام بازي‌هايشان در مسابقات، اين ماوس را توصيه مي‌كنند.

7. Razer DeathAdder Elite

دقيق‌ترين ماوس دف ادر ريزر!

 

اين موس از يك سنسور eSports بهره مي‌برد و علاوه بر يك سبك طراحي ارگونومي كه براي كاربران راست دست ارائه شده است، دو شاسي ديگر را نيز براي تغيير دادن شاخص dpi در اختيار شما مي‌گذارد. DeathAdder فاقد برخي از ويژگي‌هاي پيشرفته مانند غلتانك مرورگر داراي قابليت چرخش آزاد است اما مي‌تواند يك سيستم نورپردازي RGB زيبا را به همراه يك غلتانك مرورگر داراي چسبندگي زياد و دو كليد كاربردي  در اختيار شما بگذارد.

دقت سنسور: 16000 dpi

مشخصات: داراي قابليت ردگيري واقعي ۴۵۰ اينچ بر ثانيه، دقت رزولوشن ۹۹.۴ درصد، شاسي‌هاي مكانيكي ماوس با عمر ۵۰ كليك، نورپردازي Razer Chroma، شتاب ۴۵۰ IPS / 50 g و نرم افزار Synapse ريزر

مزايا: واكنش دهي بسيار عالي، چسبندگي بسيار خوب، نورپردازي رنگارنگ RGB

معايب: نداشتن غلتانك مرورگر داراي قابليت چرخش آزاد، طراحي بسيار قديمي


برچسب: موس ، موس گيمينگ ، انواع موس گيمينگ ، بهترين موس گيمينگ ها ، معرفي موس گيمينگ ها،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۵۷:۴۳ توسط:nima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :